Vrături produse

Pentru a returna produsele către magazinul nostru online, vă punem la dispoziție două modalități simple și convenabile.

1. Colet retur

Prima modalitate prin care puteți returna produsele este prin predarea coletului la unul dintre punctele noastre de ridicare. Iată cum funcționează:

  1. Ambalați produsele returnate în mod corespunzător și adăugați formularul de retur furnizat de magazinul nostru online în colet.
  2. Duceți coletul la unul dintre punctele noastre de ridicare Packeta.
  3. Comunicați personalului din punctul de ridicare codul unic de returnare de 8 cifre al magazinului nostru online (numit și identificator) - 90379894.
  4. Pe baza acestui cod, personalul din punctul de ridicare va genera eticheta și o va lipi pe colet.
  5. Curierul nostru va prelua coletul de la punctul de ridicare și îl va returna magazinului nostru online.

Veți primi o confirmare a expedierii coletului și o confirmare a primirii produselor returnate de către magazinul nostru online.

2. Retur prin poștă

De asemenea, puteți returna produsele prin poștă, folosind serviciile transportatorilor autorizați: FAN Courier, Cargus, Sameday și Poșta Română (exclusiv prin serviciul "Prioripost"). Trimiteți coletul la adresa de retur:

Packeta Romania s.r.l.
90379894
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

Vă rugăm să rețineți că toate costurile de transport pentru retur vor fi suportate de către client.

Pentru mai multe informații despre procesul de returnare, vă rugăm să ne contactați prin intermediul serviciului nostru de relații cu clienții.

V případě, že chcete zboží reklamovat:

  1. Volnou formou nám emailem na info@bedona.cz nebo telefonicky popište důvod, abychom se pro příště zlepšili, mnohdy je důležité přiložit v emailu fotografii jako důkaz.
  2. Napište nám ve zprávě, zda chcete zpět peníze nebo jiné zboží.
  3. Uveďte nezbytně číslo své objednávky, celé vaše jméno jako bylo v objednávce a kontakt na sebe
  4. Zboží neperte, nežehlete ! NEpoužívejte !

Dále máte na výběr 3 možnosti jak k reklamaci zboží zaslat  (Přiložte do balíku dopis, kde identifkujete nákup jako: jméno kupujícího, telefonní číslo z objednávky a jiné údaje, abychom věděli, kdo nám zboží vrací!):

  1. V pokud možno originálním obalu jej odešlete na adresu našeho skladu:

    Bedona
    Gadgets House s.r.o.
    Fulfillment.cz / Dropshipping.cz
    Do Čertous 2634/7
    Logistický park P3, Hala H1 - boční vchod č.6
    193 00 Praha 20-Horní Počernice

  2. Přineste zásilku na výdejní místo Zásilkovna a nadiktujte identifikátor 97374247 obsluze.
    O ostatní se postaráme my
    Platí pro Českou republiku a Slovensko.
  3. Zašlete zásilku poštou či jiným místním dopravcem na adresu Zásilkovny.
    Do adresy je pouze nutné uvést identifikátor 97374247.
    Zásilku je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení. 
    Pozor – Nesmíte odeslat zásilku na dobírku! V takovém případě nebude zásilka převzata.

Zásady vrácení zboží a peněz v reklamaci

Reklamace je způsob, jakým se řeší nespokojenost se zbožím jinak, nežli odstoupením od kupní smlouvy. Zde se vy - kupujcí s prodejcem domlouváte a dokazujete, vadnost nebo jiný nedostatek zboží a žádáte dle zákonného práva náhradu- opravu a  nebo jiný domluvený možný způsob v reklamačním řízení. Zboží vracíte k nám dle způsobu výše popsaném a prodejce se vyjádří k přijaté reklamaci nejdéle do 3 dní. Reklamační doba je obecně max. 30 dní dle zákona dodržována.

Zásady vrácení zboží po odstoupení od Kupní smlouvy

Platí základní pravidlo, a to dle zákona, že spotřebitel/kupující má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. Zcela obecně začíná běžet ode ode dne převzetí zboží (tedy vyzvednutí u kurýra). Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud kupující v průběhu lhůty své oznámení o odstoupení od kupní smlouvy prodejci/dodavateli alespoň odešle (emailem či jinak). 
Přijaté peněžní prostředky vrátí prodejce spotřebiteli stejným způsobem, jakým je přijal (po domluvě s kupujícím je ale možný i jiný způsob). Pokud si kupující v objednávce zvolil jiný, nežli nejlevnější způsob dodání zboží, který prodejce eshopu nabízí, musí mu prodejce  vrátit pouze částku rovnající se nejlevnějšímu způsobu dodání zboží. Prodejce vám vrátí peníze nejdéle do 14 dní od vrácené zásilky.
Pokud vynaložíte vlastní náklady k vrácení zásilky v tomto režimu, prodejce vám jej není povinnen uhradit. Vrátí vám cenu za zboží vámi zaplacenou a plus náklady na dopravu a případně dobírku, jsou-li ve vaší původní objednávce.
Nemusíte nám udávat žádný důvod, proč se vám zboží nezamlouvá, pouze jej musíte vrátit již výše uvedeným způsobem zpět k nám a použít k tomu prosíme níže poskytnutý formulář- ke stažení: